Overige vragen


Hoe kan ik betalen?

Bij Bolderman heeft u diverse mogelijkheden om uw reissom te betalen. Het gemakkelijkst is om uw totale reissom digitaal via onze persoonlijke 'Mijn Bolderman' omgeving te voldoen. Nadat u een boeking bij ons heeft gedaan, ontvangt u per e-mail een uitnodiging om een account aan te maken voor 'Mijn Bolderman'. In deze handige online omgeving vindt u reisdetails, de status van uw betaling en daarnaast kunt u op een later moment nog bepalen of u iets (bijv. excursies) wilt bijboeken. U kunt in deze omgeving betalen met iDeal en creditcard. 

Wilt u uw betaling voldoen middels internetbankieren of een overschrijvingskaart? Ook dit is mogelijk. In uw boekingsbevestiging, die u na boeking per e-mail ontvangt, vindt u hier de benodigde informatie over.

Indien er twee termijnen vermeld staan, kunt u ervoor kiezen de betaling in twee delen te doen. U bent echter niet verplicht een aanbetaling te doen. Indien u de betaling in een keer wilt voldoen, dan dient deze uiterlijk 6 weken voor vertrek van uw reis bij ons binnen te zijn.

Indien u binnen 10 dagen voor vertrek boekt, dient u sowieso te betalen via 'Mijn Bolderman', internetbankieren of een spoedoverboeking. Na ontvangst van uw betaling ontvangt u de reisbescheiden.

De reisbescheiden van uw reis worden ongeveer een week voor vertrek gepubliceerd in uw persoonlijke 'Mijn bolderman.nl' account. Deze kunt u inzien en eventueel uitdraaien. Indien u ervoor gekozen heeft om op een andere manier te betalen, ontvangt u de reisbescheiden ongeveer een week voor vertrek in huis.

Veilig-betalen.jpg


Terug naar het overzicht veelgestelde vragen >

Telefoon 0318 - 58 09 58
Openingstijden
Ma t/m Vr
Zaterdag
Bolderman Excursiereizen
Bolderman Excursiereizen
Vendelier 61-B
3905 PD Veenendaal
Email info@bolderman.nl
Telefoon +31 (0)318 58 09 58
KVK Utrecht 30060880
BTW NL 826428782 B01
IBAN NL73 RABO 0315 2893 84
06:09:40 | 0,1 | bolderman | GCP-NMT-WEB-102 TourWeb © NetMatch