naar Homepagina
  1. Wat gebeurt er als ik op reis ben en het reisadvies van de bestemming wordt aangepast naar rood?

FAQ's Covid-19 - Wat betekent alles in de praktijk?


Wat gebeurt er als ik op reis ben en het reisadvies van de bestemming wordt aangepast naar rood?

Hiervoor hebben wij de 'repatriëringsgarantie'. Wij zorgen er altijd voor dat u weer veilig thuis komt. De veiligheid van onze reizigers is onze hoogste prioriteit. Als u een pakketreis per bus, trein of vliegtuig bij ons boekt, bent u dus automatisch gedekt door onze repatriëringsgarantie. Of het nu gaat om een pandemie, natuurramp of andere calamiteit, u bent er van verzekerd dat Diogenes Reizen u weer veilig naar huis brengt. Mocht het reisadvies tijdens uw reis van positief naar negatief wijzigen, dan zorgen wij (in overleg met u) voor een veilige terugreis. Hoe werkt het? We bespreken samen met u de aanpak op basis van de beschikbare informatie en de situatie op uw bestemming. Wanneer een onmiddellijke terugkeer de beste optie is, regelen we dat. Wij raden u tevens aan een Allrisk annuleringsverzekering en reisverzekering af te sluiten als u ook niet COVID-gerelateerde omstandigheden (voor vertrek en tijdens uw reis), gedekt wilt hebben. Zo kunt u volledig zorgeloos op reis.

Telefoon 0318 - 58 09 58
Openingstijden
Ma t/m Vr
Zaterdag
Bolderman Excursiereizen
Bolderman Excursiereizen
Vendelier 61-B
3905 PD Veenendaal
Email info@bolderman.nl
Telefoon +31 (0)318 58 09 58
KVK Utrecht 30060880
BTW NL 826428782 B01
IBAN NL73 RABO 0315 2893 84
13:47:26 | 0,09 | bolderman | GCP-NMT-WEB-102 TourWeb © NetMatch