Overige vragen
Hoe kan ik betalen?
Bij Bolderman heeft u diverse mogelijkheden om uw reissom te betalen. Het gemakkelijkst is om uw totale reissom digitaal via onze persoonlijke 'Mijn Bolderman' omgeving te voldoen. Nadat u een boeking bij ons heeft gedaan, ontvangt u per e-mail een uitnodiging om een account aan te maken voor 'Mijn Bolderman'. In deze handige online omgeving vindt u reisdetails, de status van uw betaling en daarnaast kunt u op een later moment nog bepalen of u iets (bijv. excursies) wilt bijboeken. U kunt in deze omgeving betalen met iDeal en creditcard.
Wilt u uw betaling voldoen middels internetbankieren of een overschrijvingskaart? Ook dit is mogelijk. In uw boekingsbevestiging, die u na boeking per e-mail ontvangt, vindt u hier de benodigde informatie over.
Indien er twee termijnen vermeld staan, kunt u ervoor kiezen de betaling in twee delen te doen. U bent echter niet verplicht een aanbetaling te doen. Indien u de betaling in een keer wilt voldoen, dan dient deze uiterlijk 6 weken voor vertrek van uw reis bij ons binnen te zijn.
Indien u binnen 10 dagen voor vertrek boekt, dient u sowieso te betalen via 'Mijn Bolderman', internetbankieren of een spoedoverboeking. Na ontvangst van uw betaling ontvangt u de reisbescheiden.
De reisbescheiden van uw reis worden ongeveer een week voor vertrek gepubliceerd in uw persoonlijke 'Mijn bolderman.nl' account. Deze kunt u inzien en eventueel uitdraaien. Indien u ervoor gekozen heeft om op een andere manier te betalen, ontvangt u de reisbescheiden ongeveer een week voor vertrek in huis.
Terug naar het overzicht veelgestelde vragen >